+ de 160 bugaderies
  • es
  • ca
  • en
  • pt-pt

El nostre objectiu és ser la franquícia de bugaderies autoservei de referència a Europa

La Wash és una cadena de franquícies de bugaderies especialitzada en el rentat d’autoservei. Aquesta companyia ofereix cridaners establiments, en els quals el client podrà trobar-se còmode i a gust mentre es realitzen els processos de rentat. Així mateix, La Wash no només destaca per la seva excel·lent qualitat – preu en l’oferta dels seus serveis, sinó que ha aconseguit desenvolupar una forta imatge de marca que no deixa indiferent a cap inversor interessat en el sector.

A continuació, Franquicia.net entrevista al gerent de la companyia, Javier Llacuna, qui ens relatarà les claus d’aquesta franquícia d’èxit.

En què es basa el vostre concepte de negoci?

Es tracta d’un negoci d’alta rendibilitat, ja que el mercat es troba en ple creixement a Espanya, amb un alt component domòtic que requereix molt poc esforç per a la seva gestió. És un servei de rentat i assecat mitjançant maquinària d’última generació però l’ús és senzill, ràpid i amb un preu molt competitiu, en un entorn agradable i modern, obert els 365 dies de l’any.

Quin és el perfil de franquiciat que busqueu?

El nostre perfil ideal seria el d’una persona emprenedora i solvent. Preferiblement, ha de mostrar ganes i motivació a l’hora de buscar la més alta rendibilitat per a la seva inversió a través d’aquest negoci empresarial, que a més li permetrà disposar del seu temps per a altres activitats.

Quins són els principals elements que us diferencien de la competència?

La Wash es desmarca de la competència posant a disposició del franquiciat la millor maquinària professional de bugaderies del mercat, ofereix una completa central de pagaments, on el client pot triar pagar en efectiu, targeta o programes de fidelització. El nostre programari de gestió, permet controlar el negoci en remot des de qualsevol dispositiu mòbil o ordinador, el franquiciat estarà en contacte permanent amb el seu negoci, sabrà la seva facturació, solucionés incidències i fins i tot obrirà i tancarà el seu negoci des de qualsevol lloc. La Wash disposa de la millor domòtica per al total control del negoci, fins i tot ofereix serveis als seus franquiciats, des de neteja del local fins Call Center 24 hr o serveis de màrqueting.

D’altra banda, la nostra potent imatge de marca i la qualitat garantida del nostre negoci tant en producte com en servei són altres valors que aportem i que ens diferencien clarament de la competència.

Quins requisits d’inversió té el vostre concepte de negoci?

Els emprenedors o inversors interessats a La Wash poden tenir el projecte, claus en mà, a partir de seixanta mil euros. Aquest fet significa que l’inversor no ha de fer res més i s’estalvia complicacions, ja que se li lliura una bugaderia totalment operativa i oberta al públic, l’contracte té una validesa estimada en deu anys. Tot això, juntament amb la documentació necessària per legalitzar-la.

Es tracta d’una gran inversió ja que La Wash no exigeix cànon d’entrada i tampoc royalties de cap tipus. Tan sols s’imposarà el servei obligatori d’atenció al client per 95 euros al mes, ja que aquesta prestació és essencial per garantir qualitat òptima als nostres clients. Així mateix, el franquiciat pot optar per incloure una línia de servei opcional que conté avantatges com la neteja del local, promoció online, activació de punt de venda específica i gestió integral del punt de venda.

Quines són les perspectives d’expansió de la franquícia?

La nostra companyia espera aconseguir grans índexs d’expansió pròximament, ja que l’objectiu és arribar a ser la franquícia de bugaderies autoservei de referència a Europa. Unes expectatives cada vegada més possibles gràcies al bon desenvolupament del nostre negoci i l’eficaç gestió dels nostres franquiciats.

Quin és el volum d’establiments amb els quals ja compteu? Quants franquiciats i quants propis?

La Wash és una xarxa de franquícies composta per trenta establiments, dels quals 7 són propis.

Exigiu al franquiciat cert coneixement del sector? Quina és la formació que aporteu a l’inversor?

El franquiciat tan sols necessita motivació a l’hora d’invertir o emprendre. Pel que fa al sector, no són imprescindibles coneixements previs, ja que amb la signatura del precontracte (amb el qual s’aporta el 5% de la inversió), La Wash detallarà al candidat tots els passos a seguir per aconseguir el local ideal. La nostra central li assessorarà proactivament en el necessari per a la ubicació més idònia i es posarà a disposició del franquiciat tota la informació pertinent per gestionar de forma eficient el seu negoci. No obstant això, una vegada que la franquícia estigui operativa, l’inversor tindrà garantit el total suport de La Wash pel que fa a la gestió de la botiga i assessorament de màrqueting.

Quina és la projecció de futur de la cadena en un termini de 5 anys?

Els nostres plans de futur se centren en la consecució de les expectatives relatades anteriorment. D’aquesta manera, en un període de cinc anys La Wash pretén estar present en cinc països i aconseguir més de 200 establiments operatius.

FONT: Entrevista a la Wash en www.franquicias.net

  • ATENCIONCLIENTE1-01Atenció al Client:
    Phone: + 34 666 242 460    hola@lawash.es

    INFOFRANQUICIAS1-01Franquícies:
    demanar més informació