Emprendre en bugaderies autoservei La Wash, és un bon negoci a futur?
Davant la possibilitat d’invertir alguns estalvis en emprendre es plantegen uns quants dubtes que porten a plantejar-nos quin serà un negoci rendible en els propers anys.
Les bugaderies autoservei han anat apareixent a cada ciutat durant els últims anys, i estan en el major auge en els últims temps amb possibilitats úniques en comparació amb altres tipus de iniciatives.
Per què emprendre muntat una bugaderia autoservei La Wash?
A l’hora d’emprendre anar de la mà d’una franquícia pot ser la millor alternativa per a aquest tipus de negoci. La Wash ofereix diferents alternatives ajustades a les oportunitats de les que disposi l’inversor.
Inversió: una bugaderia autoservei pot iniciar-se amb menys inversió de la que imagines i genera ingressos des del seu inici.
Model de negoci: la franquícia ofereix tots els coneixements per al bon funcionament i manteniment de la bugaderia autoservei.
Equipament: La millor maquinària. Les millors rentadores i assecadores industrials, així com la màquina de central de pagament amb diferents sistemes de pagament, efectiu (monedes i bitllets) i targetes de fidelització. També s’admet el pagament amb targeta de crèdit a través de la App de La Wash.
Estètica i màrqueting: l’ambientació del local ajustada a les mesures i disposició del local, així com una clara guia d’ús i serveis per a la millor atenció al client.
Oferta: Encara hi ha cabuda per a les bugaderies autoservei tant en les grans ciutats com en municipis més petits, poc més de 2.000 a tot Espanya, en comparació a la demanda esperada per als propers anys.
Demanda: la demanda de bugaderies va i anirà en augment, cada vegada més gent tria fer la bugada en bugaderies autoservei.
Entre els factors que condicionen la demanda d’aquest tipus de serveis, al costat del canvi en els costums de la societat influenciats per elements generacionals, hi ha la creixent oferta de pisos més petits i sense equipament.