Entrevista a La Vanguardia sobre l'expansió mundial de la Wash 

El diari La Vanguardia, reconegut mitjà gràfic i digital d'abast internacional, va entrevistar a Javier Llacuna, fundador i director general de la Wash.
L'expansió internacional que emprèn la franquícia de bugaderies autoservei La Wash, s'explica en el principal mig periodístic de Catalunya i recorre el món en la seva versió digital. Consultat per la preparació de la signatura per a ampliar la cadena de franquícies en dos continents, Javier Llacuna comparteix l'experiència de fundar la cadena de bugaderies autoservei que s'obre pas en el món.

El negoci de rentar la roba a La Vanguardia 

La publicació en el matinal d'informació general ens revela els avantatges competitius del negoci i el fa entrevistant un expert en innovació. Javier Llacuna explica en l'entrevista com va deixar de costat una carrera professional d'èxit en una empresa multinacional per a emprendre en una modalitat innovadora de fer la bugada fora de casa. El model de serveis automàtics de bugaderia encara no s'havia instal·lat en la societat espanyola quan Javier va decidir iniciar La Wash. El que va començar fa deu anys amb una bugaderia autoservei en el barri del Clot, a Barcelona, és avui una franquícia de bugaderies amb més de 300 establiments a Espanya i Portugal. Però no acaba aquí. Javier Llacuna ja treballa en l'expansió al mercat internacional, amb el pla d'aconseguir quinze països per a l'any 2026. Com explica el director general i fundador de La Wash, aquest ràpid creixement de la signatura és possible gràcies al suport del grup britànic Photo-Me, hòlding que va adquirir la marca en 2018.

En aquest sentit, La Vanguardia es fa ressò de la transcendència que pren un model de negoci i ho destaca en una entrevista que reconeix l'important creixement d'una franquícia innovadora, rendible i sostenible.

Enllaç a la notícia a la Vanguardia